Κυριακή 21 Οκτωβρίου 2018

Ζακ Κωστόπουλος: "Ό,τι μπορούμε απ' τα παιδιά να κοιτάμε να σώσουμε". Ένας μήνας από τη δολοφονία του


Ένα μήνα μετά τη δολοφονία του Ζακ Κωστόπουλου αναδημοσιεύουμε μία ανάρτησή του στην κοινωνική δικτύωση, από τις 13 Σεπτέμβρη του 2016, επίκαιρη όσο ποτέ. Έγραφε τότε ο Ζακ:



«Διαβάζω για τους γονείς που απειλούν με κατάληψη του σχολείου προκειμένου να μην δεχτεί προσφυγόπουλα και σκέφτομαι, μεταξύ άλλων, πως όταν πήγαινα εγώ σχολείο, υπήρχαν γονείς που επειδή δεν μπορούσαν να κάνουν το ίδιο για να διώξει το σχολείο την αδερφή, απειλούσαν τα ίδια τους τα παιδιά προκειμένου να μην κάνουν παρέα μαζί μου.

Γιατί η μόνη "παιδεία" που ενδιαφέρει τέτοιους γονείς είναι να γίνουν τα παιδιά τα ίδια σκατά με τα μούτρα τους. Και θα κάνουν ο,τι περνάει από το χέρι τους για να μην έρθουν σε επαφή με οτιδήποτε απειλεί να τα "μολύνει" μαθαίνοντας τους πως υπάρχουν και άνθρωποι που δεν είναι σαν αυτούς και να τα διδάξει ανήκουστα πράγματα όπως η ανθρωπιά, η κατανόηση, ο σεβασμός στην διαφορετικότητα, η αλληλεγγύη.

Γιατί φοβούνται ότι τότε μπορεί να τα χάσουν, να παρακάμψουν τον μονόδρομο που αυτοί τους έχουν δείξει και να χαράξουν την δική τους πορεία. Τρέμουν έναν κόσμο που θα αλλάξει, που θα θέλει τον πρόσφυγα, την μετανάστρια, τον πούστη και που οι ανεπιθύμητοι τότε θα είναι αυτοί.

Δυστυχώς για τους γονείς της δικής μου ιστορίας ήταν ήδη αργά καθώς τα παιδιά τους φαίνεται να είχε προλάβει να τα διαφθείρει αρκετά η παρέα μαζί μου ώστε να τους αγνοήσουν. Όπως τους αγνόησα κι εγώ όταν μετά έστρεψαν τις απειλές προς σε εμένα εφόσον είδαν ότι στα παιδιά τους δεν έπιασαν.

Το να ασχολείσαι με τέτοιου είδους γονείς είναι χάσιμο χρόνου.
Ο,τι μπορούμε απ' τα παιδιά να κοιτάμε να σώσουμε.
Να μην αφήνουμε το δηλητήριο τους να τα ποτίσει».

Δεν υπάρχουν σχόλια: