Πέμπτη 3 Απριλίου 2014

Πρόστυχες ναζιστούλες ,ένοχα μυστικά και κρυφές κάμερες


Από KOSTASDASKAS

Το Big Brother της δεξιάς πολυκατοικίας έχει πάρει φωτιά. Σε αυτό το επεισόδιο ο Αντώνης μαθαίνει οτι ο Τάκης τον σχολίαζε κρυφά μαζί με τον Ηλία.

Αντώνης: ”Δεν το περίμενα αυτό από τον Τάκη.Είχαμε έρθει πιο κοντά μέσα στο παιχνίδι και τον θεωρούσα φίλο μου.Τελικά κι αυτός είχε στρατηγική.Δε βάζω μυαλό δυστυχώς.Πάντα εμπιστεύομαι τους ανθρώπους και στο τέλος την πατάω.Τελικά ο μόνος μου αληθινός φίλος εδώ μέσα είναι ο Βαγγέλης.Αλλα υπάρχει Θεός και βλέπει.Τίποτα άλλο δε θέλω να πω.”

Ηλίας: “Όταν έριξα τη φάπα στη Λιάνα όλοι χάρηκαν αλλά κανένας δεν το παραδέχτηκε.Ερχόντουσαν στην τουαλέτα που δεν πιάνει η κάμερα και μου λέγανε μπράβο και μετά στο δωμάτιο επικοινωνίας με θάβανε πίσω από την πλάτη μου.Τώρα να βγούνε όλα στη φόρα για δούμε ποιοι είναι οι πραγματικοί φίλοι εδώ μέσα.Δεν πειράζει που είμαι προτεινόμενος, το έχω συνηθίσει πια. Αλλά από δω και πέρα θα κοιτάω κι εγώ την πάρτη μου όπως ο Άδωνης.Και θα μιλάω γλυκά όπως ο Μάκης.Δε θα είμαι πια το καλό παιδί.”

Τάκης: ”Ο Αντώνης με παρεξήγησε.Νομίζω οτι ζηλεύει γιατί την τελευταία βδομάδα ήρθαμε πιο κοντά με τον Ηλία.Τώρα είμαι προτεινόμενος αλλά δε με πειράζει.Έτσι κι αλλιώς στο παιχνίδι μπήκα για την εμπειρία.Και να σας πω και κάτι,μετά το παιχνίδι το ξέρω οτι θα είμαστε και πάλι φίλοι και οι τρεις.”


Δεν υπάρχουν σχόλια: