Δευτέρα 24 Δεκεμβρίου 2018

"Ο δικός μου Θεός". Χρόνια πολλά, γενναία και εξεγερμένα!


Ο δικός μου Θεός, είναι οι πονεμένοι, είναι οι φτωχοί, είναι οι κατατρεγμένοι, είναι οι πρόσφυγες, οι μάνες προσφυγοπούλες. Είναι οι χαμένοι στα άδυτα του Αιγαίου, στους φράχτες του Έβρου, οι Γυναίκες, οι εργάτες, οι εργάτριες,οι καθαρίστριες, ο αντιφασισμός, οι εξεγερμένοι, οι νέοι, οι νέες, οι φοιτητές, οι μαθητές, τα παιδιά, οι ταξικοί αγώνες, όλοι, όλες που παλεύουν . Ο δικός μου Θεός, είναι στους συντρόφους μου και στις συντρόφισσες μου. Ο δικός μου Θεός, είναι σε εσάς, όλους και όλες που παλεύετε για ζωή, για γη κι ελευθερία. Κι όσοι και όσες πέσανε, άφησαν πίσω εμάς, εσάς που σηκώνουμε και υψώνουμε τη σημαία μέχρι την νίκη... Το χρέος μας στο μπόϊ τους.
Χρόνια πολλά λοιπόν. Χρόνια γενναία. Χρόνια εξεγερμένα.
(Από Ιωάννα Κατσίμπα
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=2248853082025138&set=a.1376485795928542&type=3&theater )

Δεν υπάρχουν σχόλια: