Παρασκευή 9 Ιανουαρίου 2009

Απειλούν Παλαιστίνιο bloger στη Γάζα.

O Sameh A. Habeeb είναι ένας 23χρονος Παλαιστίνιος μπλογκερ στη λωρίδα της Γάζας, που εδώ και δεκατρείς μέρες συνεχίζει να γράφει στο gazatoday.blogspot.com για τα γεγονότα και τις σφαγές στην πατρίδα του. Στο σημερινό του post γράφει:
«Έχω δεχθεί τρεις κλήσεις από αγνώστους για να σταματήσω να γράφω στο μπλογκ αλλιώς θα με σκοτώσουν. Εγώ θα συνεχίσω την πορεία μου. Μερικοί αναρωτιώνται πως αναρτώ τις ειδήσεις κάτω από αυτές τις συνθήκες στη Γάζα. Πραγματικά υποφέρω για να ανεβάζω καθημερινά τις αναρτήσεις εξ αιτίας της έλειψης ηλεκτρικού ρεύματος. Πηγαίνω τέσσερα χιλιόμετρα καθημερινά, ανάμεσα στους βομβαρδισμούς, για να φορτίσω τον φορητό ηλεκτρονικό υπολογιστή για να μπορώ να στέλνω τις αναρτήσεις μου. Αυτό είναι πολύ επικίνδυνο με δεδομένο ότι αντιμετωπίζω βροχή από σφαίρες, ενώ οι βόμβες πέφτουν γύρω μου. Εγώ θα συνεχίσω να το κάνω. Είμαι διαθέσιμος καθημερινά για ανταποκρίσεις από την κατεχώμενη Γάζα. Μπορείτε να με καλέσετε οποιαδήποτε ώρα στο τηλέφωνο 0097282802825.»

Από www.atsarantos.blogspot.com


Δεν υπάρχουν σχόλια: