Τρίτη 15 Ιανουαρίου 2013

ΗΡΕΜΑ ΗΡΕΜΑ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΗΣ (video)

Είμαι το Θύμα μιας ΑΓΑΠΗΣ (ΑΧ ΣΟΥΛΑ...)
Η αληθινή Ιστορία για την επίθεση στα γραφεία της ΝΔ....

Η ιστορία μου τραγική όπως και όλη μου η ζωή μάλλον.

Αλλά καλύτερα να το πάρουμε από την αρχή για να έχετε και εσείς μια ιδέα.
Όλα ξεκίνησαν εδώ και περίπου 10 χρόνια . Πριν 10 χρόνια όντας φοιτητής του Φυσικού γνώρισα την Σούλα . Η Σούλα τότε ήταν τριτοετής φοιτήτρια της φιλοσοφικής. Από τοτε έδειχναν όλα πως δεν θα πάνα καλά στην ζωή μας. Έκτο έτος εγώ μέλος της Νεολαίας ΠΑΣΟΚ και η Σούλα Δευτεροετής μέλος της ΚΝΕ. Η Αλήθεια είναι ότι την Σούλα την αγαπόυσα και θα έκανα τα πάντα για να μην την χάσω αλλά τα πρότυπα στο ΠΑΣΟΚ ήταν αλλά και για να ανέβω στην Ιεραρχία του κόμματος έπρεπε να κάνω και καμιά κουτσουκέλα (όπως και ο Αείμνηστος Ηγέτης ΑΝΔΡΕΑΣ) και έτσι έπεισα την Σούλα να το κρατήσουμε κρυφό και να μη το ξέρει κανένας. Την Σούλα την βόλευε αυτη η κατάσταση γιατί και αυτη δεν θα έδινε λόγο στο κόμμα που είχε σχέση με έναν φανατικό οπαδό του ΠΑΣΟΚ και πιστό  ακόλουθο του ΑΚΗ.

Η ζωή μας κύλισε ομαλά για αρκετά χρόνια. Ας είναι καλά το κομα που κατέστρεψε την εκπαίδευση και κάναμε κανένα ιδιαίτερο σε κανένα "κουφιοκεφαλακι" και βγάζαμε το ψωμί μας. Με τον καιρό έπεισα τη Σούλα να φύγει από το ΚΚΕ και να έρθει και αυτή στην Μεγάλη Αγκαλιά του ΠΑΣΟΚ. Το έκανε η Σούλα το μεγάλο βήμα και γράφτηκε στην τοπική που ήμουνα και εγώ .
Λιγο πριν τις εκλογές του 2009 αποφασίσαμε με την Σούλα να συγκατοικίσουμε και να κάνουμε οικογένεια. Η μόνη που αντιδρούσε ήταν η Μαλακισμένη η πεθερά μου η Ελπίδα (98 χρονών και ακόμα να πεθάνει). Εγώ έχοντας πάρει θάρρος από το Γιο του Μεγάλου Ηγέτη ΑΝΔΡΕΑ και πιστεύοντας οτι  "λεφτά υπάρχουν " δεν μάσησα και πήγα και νοίκιασα ένα δυάρι στο κολονάκι για να είμαι κοντά στα μαθήματα μου και στα γραφεία του κόμματος.
Δεν ειχα υπολογίσει όμως καλά την κατάσταση. Δεν πήγαν όλα και τόσο καλά όσο τα υπολόγισα και έφτασα σε τόσο άσχημη κατάσταση που κατάντησα να αγοράζω προφυλακτικά από γνωστή γερμανική αλυσίδα καταστημάτων . Το αποτέλεσμα τραγικό. Στις αρχές Δεκέμβρη και ενω βρισκόμουνα με την Σούλα στο σπίτι είπαμε να κάνουμε ΣΕΞ για να ζεσταθούμε γιατί το καλοριφέρ δεν το ανάβαμε με το πετρέλαιο στα ύψη. Και τι να δώ. Το προφυλακτικό είχε σπάσει ... πλακώθηκε η Σουλα στα TEST.... τα νέα όχι και τόσο ευχάριστα... εγκυος η Σόυλα μου....
Η πεθερά μου πάλι γκρίνια " την έχεις την κοπέλα τόσα χρόνια αστεφάνωτη και τώρα την γκάστρωσες θα την πάρεις θες δεν θες" .
Τι να κάνω και εγώ ο άμοιρος... Εκεί στα μέσα Δεκέμβρη παντρεύτηκα.
Για άλλη μια φορά ΓΚΑΝΤΕΜΗΣ. Έπεσα στην εποχή που είχε προσφορά γνωστή Γερμανική Αλυσίδα ηλεκτρικών ειδών κατι διαβολομηχανές που φτιαχουν απο καφέ μέχρι οτι διάβολο βάλει ο νους. 19 τετοια μαραφέτια μου έφεραν . Όλα με κάρτα αλλαγής για να μην είμαι και γάιδαρος  Όμως τι να δώ τα 2 ήταν Σπάσμένα!!!!
Πήγενα και εγω ανα βδομάδα και άλλαζα μια για να πάρω κάτι αλλά πράγματα που ήθελα. (πάντα σε διαφορετικό μαγαζι για να μην γελάνε μαζί μου) . Ελα όμως που είχα και τις 2 σπασμενες. Τους παρακάλαγα να τις αλλάξουν αλλά αυτοί τίποτα. Μου έλεγαν οτι τις έσπασα εγώ και δε μου τις άλλαζαν.
Και φτάνουμε στο μοιραίο. Σαββάτο πρωί πάω στο κατάστημα στη Συγγρού αποφασισμένος.
Έχω να κάνω μια αλλαγή λέω στον υπαλληλο. Βλέπει την συσκευή σπασμένη και μου λέει με ύφος χιλιων καρδιναλίων ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ !!!!
Τα παίρνω και εγώ και αρχίζω να φωνάζω για να βρω το δίκιο μου. Με πετάνε ΕΞΩ και με βλέπει η Σούλα μου με την κοιλιά στο στόμα ατιμασμένο στο πεζοδρόμιο.
Άλλα την Σούλα εγώ την αγαπούσα! Δεν ήθελα να με βλέπει ατιμασμένο!!!
Και πήρα την Μεγάλη απόφαση.
Πηγα και πήρα ένα Καλάσνικοφ απο κατι κρητικούς.
Αλλά για άλλη μια φορά ΓΚΑΝΤΕΜΗΣ. σημάδεψα από απέναντι και το κωλοοπλο έπαθε εμπλοκή και άρχισε να ρίχνει κατά ριπάς.
Μαλάκα μου λέει η Σούλα θα σκοτώσεις κανέναν. Τρέχουμε να φύγουμε λοιπόν και παίρνουμε το αμαξάκι μας και τρέχω . Στο δρόμο το μπρίκι χάλασε και δεν ήξερα τι να το κάνω και πήρα την δεύτερη μεγάλη απόφαση του έβαλα φωτιά..... τα υπόλοιπα γνωστά....















Δεν υπάρχουν σχόλια: